1.1.10

2009 i punkform

2009 var året...

* som vi hade inflyttningsfest men flyttade några månader senare.

* bestämde oss för att flytta till den stora farliga staden STOCKHOLM. Oj oj oj.

* jag började på ett nytt jobb och gjorde fel andra dagen och blev utskälld via mail men bad om ursäkt och allt var frid och fröjd igen.

* som jag var orolig över att det skulle regna på Roskildefestivalen. Istället blev det strålande sol fyra dagar i sträck. Vi torkade ut.

* bob hund gjorde comeback.

* min syster gifte sig och jag sjöng "Carina" med Larz-Kristerz på bröllopet. Syrrans kompisar trodde jag var dansbandsmusiker. Tack.

* strax efter bröllopet dog farmor, cirka tre veckor efter dog även farfar. Glädje förbyttes mot sorg.

Undrar vad 2010 har i sitt berömda sköte?

Inga kommentarer:

 
Musik bloggar