19.5.08

Skägget livet sommaren

Orsaflickan ropade från köket i lördags morse. Pekade euforiskt på en rubrik på den lokala feel-good-bilagan Pralin. "Nu är det SKÄGG som gäller" stod det. Inne i tidningen stod det om män på catwalkar som låter skägget växa. Helt okontrollerat. Det sägs ju att mode kommer från folket så man kan väl anta att modeskaparna plus dom som vet bättre har spanat in min skäggväxt. Mina skäggstrån är snart två cm långa. För första gången i mitt liv känner jag mig inne! Och creddig som fan för att citera mig själv. Målet med sommaren är: gå på festival, gå på bröllop, ha kul och ha lika snygg skägggväxt som Sebastian Tellier.

Nedan syns dagens lika som bär-bild.

3 kommentarer:

Maria sa...

Skäggish!

Jag hörde monsieur Tellier på radion imorse... Det lät bra, om jag minns rätt!

Självklart får du länka till min blogg! Då blir jag glad!

Pussish!

Anonym sa...

Ha! Du ser ut som Paul McCartney á la Sgt. Pepper... =)

Cabinstreet sa...

Haha! Jag ser ut som ett rääääävgryt som Bengan Johansson skulle ha sagt!

 
Musik bloggar