9.8.09

För övrigt

I morgon ska jag ge mig på att göra äppelpaj från egen trädgård Hur många livskvalité-poäng hade det blivit i DN Söndags kvalitetsindex?


För övrigt 1: så talade jag engelska med grannungen Angus. Han sa dock något om att han hade blivit stucken av en pickel - där stod jag som ett frågetecken och såg dum ut och fattade noll.

För övrigt 2: så klippte jag gräset för första gången. Gud så spännande.

För övrigt 3: så blev jag nästan påkörd på grund av döda vinkeln. Men det gick fint tillslut. Dock lärde jag mig en ny väg hem. Alltid nåt.

2 kommentarer:

Fridah sa...

Alltså, Cabin, jag HOPPAS du menar att du klippte gräset för första gången i ert nya place, och inte första gången någonsin. Eller?

Cabinstreet sa...

haha! Nä inte första gången någonsin, utan första gången här!

 
Musik bloggar