14.10.07

Laakso på bild

På lördagen var Laakso på förträffliga Arenan i Falun. Dom var bra! Här kommer några bilder på dom. Eller ja, mera på sångaren Markus. Nu kan jag inte låta bli. En lokaltidning skriver att "Efter fredagens spelning (då de spelade i Borlänge, min kommentar)kan jag dock säga att Laakso är ett mycket bra exempel på svensk pop. Kanske är de något nytt under solen?" Laakso är något nytt under solen? Hallå!?!?! Laaksos första EP släpptes 2003. Är det inte värdelöst med opålästa recensenter?
Foto på alla bilder: Peter Johansson











2 kommentarer:

Karlsson sa...

Jag förutsätter att det är du som tagit bilderna på Laakso. Dom är apsnygga! Grymt!

Undertecknad borde gå på kurs hos dig istället för Hans Herbst!

Förövrigt kan jag bara förfäras över det faktum att du också tittar på ett tvprogram som har ordet "bonde" i titeln. Världen förfaller, suck.

Anonym sa...

Hans Herbst är den bästa fotografen nånsin, du är sämst

 
Musik bloggar