21.10.07

Loppisfynd?

I lördags var jag och Charlotte på loppisbesök i metropolen Gagnef, närmare på Tulavippan. Där gjordes otroliga fynd, bland annat en stringhylla som nu finns i Charlottes ägo. Själv hittade jag några snygga saker. Här är bildbeviset:


Sådana här underbara väggbonader finns bara att finna i Dalarna. Snacka om att vara före sin tid opch pixla en mas på det här sättet?


En jubileumstallrik för någon kunglighet. Den här tallriken får man bara äta på, på sin födelsedag.




Kolla in blicken! Lägg även märke till att det står "Piano med rytm". Underbart!


2 kommentarer:

suchalonleysoul sa...

Det är fusk.
Ni har loppisar, där ni kan hitta saker för typ 10 spänn. Typ... eeh.. shit, vad hette det.. Tullavippan? nää.. nått liknande iallfall, medans här i gbg när man går till typ myrorna kostar det lika mycket som en vanlig affär, kanske nackdelen med att bo i storstad men ändå.
Det är iallafall fusk, jag vill också ha piano med rytm!

Tankezoo.se sa...

Jag håller fullständigt med. Man blir ju rosenrasande. Ska leta upp nåt sunkigt ställe i nån förort där jag också kan fynda.
Här är allt som IKEA.

 
Musik bloggar