25.6.07

Snart är det festival

På torsdag. Nej, på onsdag börjar faktiskt Peace and love-festivalen i Borlänge. Det är någon slags tjuvstart. Jag tror jag ska åka dit på onsdagen redan. Med all säkerhet är jag där på torsdag redan. Konsertkrockarna börjar redan där. Både Salem Al Fakir och Lucky Lucky Pigeons spelar 15.30 till 16.15. Vill ju gärna se LLP, dom är ju KÄ:s bästa kompisar! Men va fanken, Salem ska ju vara fantastiskt bra live! Det blir nog Salem. Resterande festival bjuder på många trevliga akter (ja! det heter faktiskt akter!): Shout out louds, TAW, Those dancing days, Marit Bergman, Mando Diao (eller Mando Diiiio som en halvkändis sa en gång) Timo och bla bla bla bla en massa bra. Tillsist bjuder jag på en bild från Hulsfred 04. Det var kallt och regnigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj... hade du inte sagt det innan (och om inte bilden fanns på just din egen blogg), hade jag inte trott att den där tjommen i den orangea regnrocken (från vi vet var...?) verkligen var du?! Hmm... har du tänkt att se ut så där i Borlänge också? Så jag vet vilken stilnivå som ska eftersträvas... he, he! Kram! PS. Jag ska snart uppdatera min blogg...

 
Musik bloggar