2.7.07

Vilken dröm!

Idag är det första dagen på semestern. Självklart vaknade jag 4.20. Godmorgon tänkte jag och somnade om och lyckades sova till klockan sju, sen gick jag upp.

Efter en stund så gjorde sig nattens bravader påminda. Jag hade en så märklig dröm, eller snarare kombinationen som var märklig. Jag drömde att Familjen (elktromannen alltså) och Staffan Olsson (den gamle handbollsgurun!) satt i SVT:s morgonsoffa och diskuterade sport. Programledare var Micke Leijnegard. Dom diskuterade någon sport, jag tror det var speedway. Olsson och Familjen tyckte olika om någonting. Olsson tyckte att Familjen hade helt fel. Familjen blev då helt tyst och insåg att han hade gjort bort sig. Staffan Olsson blev så arg att han lämnade studion i protest. Helmysko. Ursäkta mig Familjen, jag har visserligen hängt med dig en kväll men jag tog aldrig reda på dina sportkunskaper. Men jag tror inte du skulle passa i SVT:s sportpanel!? Ja det var en kul dröm. Nu ska jag snart åka till Stockholm. Adios.

Inga kommentarer:

 
Musik bloggar