19.7.07

Vuxenpoäng!

Ja va fan gör man. Singel och ledig en halv dag. Man åker till Söderås! En liten by innan Rättvik med fantastiskt utsikt. Och så har dom ett fantastiskt missionshus. På sommaren kan man fika där, samtidigt som man tittar på utsikten på gräsmattsserveringen. Det är något speciellt med kyrkor och missionshus (vuxenpoäng va!?). Och det i Söderås är väldigt fint. Titta själva.

Söderås Missionshus - klicka för större bild

Söderås Missionshus innuti- klicka för större bild

Söderås Missionshus innuti- klicka för större bild

Varje gång jag åker förbi missionshuset så får jag idén att köpa hela huset och starta en liten tokig församling. Som blir så där galna. Jag ska vara pastor. Pastor Hannes som han i NileCity. Vill någon gå med?

1 kommentar:

Tankezoo.se sa...

Hej!

självklart vill jag gå med i denna församling. Jag tycker att alla ska lägga ganska mycket i kollektbössan och sen sätta in det på mit kontonummer. Så ska jag starta ett litet flygbolag som kan köra upp stockholmaré till faluné!

 
Musik bloggar