25.1.09

Massa humor

Nu ska det bli lite reklam på den här bloggen: för i kväll kl 20.00 i SVT börjar Mia och Klara! Jag har så sjukt stora förväntningar att jag nog kommer bli besviken.

Tabiitttaa har börjat på ålderdomshem, Gulletussan har skiljt sig och Rolle håller i datakurs. Ja menar, mer humor kan det inte bli.

Apropå humor. Igår var IPOS-Fridah och recenserade Björn Rosenström i Rättvik.
En gång till. IPOS-Fridah var på en Björn Rosenström-konsert. Det är humor!
Det är så långt ifrån hennes värld man kan komma.
Som om Kleerup skulle spela i en bystuga i Leksand.
Jag har stora förväntningar på en sågning i morgondagens tidning. Hoppas på en dalahäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! I know, det är SJUKT långt från min värld. Det som är längst ifrån min värld var att folk på fullt allvar DANSADE till Jill Johnson.
Kleerup borde faktiskt spela i en bystuga i Leksand snart. Kommer du dit i så fall?
(Och nej, en dalahäst blir det tyvärr inte. Han själv var helt okej, men om jag hade fått recensera publiken hade det blivit noll dalahästar.)

 
Musik bloggar