10.10.08

Du vet att du är från storstan när du...

skriver så här på din blogg:

"Men när vi väl började gå med våra väskor och chailatte i handen från NK till centralstation" Från blodinbellas blogg.

Egen reflektion: Jag-är-så-häftig-och-mitt-i-livet-att-jag-inte-hinner-med-att-dricka-chailatte-på-ett-café-utan-måste-ha-den-i-handen-när-jag-går-från-NK-till-stationen-sen-måste-jag-skriva-om-det-på-min-blogg.

Min egna variant av meningen:
Värmde på lite gammalt kaffe och drack det ur samma kaffekopp som i morse, tog väskan som jag fått av min syster i julklapp och gick och simmade. Glömde sen att plocka ur den blöta handuken. Det luktade klor i lägenheten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har indie-bloggat. Kanske kan intresserade indiefarfar?

Anonym sa...

Hihih! Du e rolig du :D Idag blir en låång dag (tur det, för d e soool idag) för ett gott skratt förlänger juh dagen! Ha d fint hälsar Pettsson & Anni i Mora Kommune

Maria sa...

Tacka vet jag bryggkaffe (svart som morgonen på vinterhalvåret) från min flashiga OBH Nordica Chilli-bryggare! Snart i ett hem på Polhemsvägen...

Puss!

 
Musik bloggar