19.10.08

En fin avslutning

Veckan har präglats av bråk bråk bråk. I alla fall i tv-världen som kvällspressen trissat upp. Det har handlat om Marcus Birro och Katrin Zytomierska.
Dom har tjabblat om vad man får säga i teve och så vidare. Kan inte erkänna att jag är insatt i alla turer. Det orkar jag inte. Men tydligen ska Katrin ha påstått att Marcus är en judehatare.

Katrin och Marcus är ju två personer som gillar att säga vad dom tycker. Kanske för mycket ibland, jag tror dom gillar att leva på gränsen till vad som är politiskt korrekt att säga.

Men hör och häpna, kors i taket, stoppa pressarna.

Efter Katrins attack om judehatet så ångrar hon säg. Och ringer upp herr Birro och ber om ursäkt!? Och Birro godtar ursäkten!
- Jag ringde upp honom för att be om ursäkt för det som jag skrivit. Detta gör jag för att jag inser att det var fel, skriver Katrin.
Birro är inte sen med att svara.
- Jag tar den utsträckta handen och godtar givetvis hennes ursäkt, skriver han.

Så var det bråket slut. En fin avslutning på veckan tycker jag. Dom största elefanterna kunde tydligen ändra åsikt. Skönt.

Inga kommentarer:

 
Musik bloggar