12.11.08

Då har man blivit utmanad. Typiskt

Så här går det tydligen till:

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana sju stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Det är Tomas tomat som dargit in mig i det här...

Så här kommer sju skojiga/knäppa saker om mig

* Jag är ett fan av "Fråga doktorn" på teve
* Jag kom en månad försent till min mönstring
* Jag går till jobbet. Det är jobbigt.
* Jag missbrukar majs (popcorn och Gröna jätten-majs)
* Jag har numera en egen trädgård (ja en liten bit av en trädgård)
* Stefan Sauk gav mig skojstryk en gång
* Folk i crawl-banan i badet skvätter när dom simmar. Jag brukar skvätta tillbaks i smyg. Ha!

Nu utmanar jag...
Orsaflickan i exil, IPOS-Fridah, Billy med håret, Jåkke, Le Patric, Syster Elin, Ola Carlzoné

1 kommentar:

Maria sa...

Nej, det här är ju helt omöjlig för mig att göra!

För det första vet jag inte hur man länkar i en blogg... Ja, det borde jag lära mig!

För det andra läser jag inte sju andra bloggar, och kan således inte utmana sju andra bloggare...

Så där ja, nu slapp jag undan!

Puss!

 
Musik bloggar