10.4.08

Markus skrapar triss

Detta är saxat från sajten 1000 apor:

Det som höll på att bli den lyckligaste dagen i artisten Markus Krunegårds liv visade sig bli en dag mest som alla andra när han så skrapade den sista rutan på den Triss-lott han hade inhandlat på en närlivsbutik i närheten av hans hem.

– Jag kunde inte fatta att det var sant, jag hade skrapat fram två stycken på en miljon men sen så fick jag inte den tredje. Fatta! Bara en ifrån! En ifrån bara!

Markus Krunegård, Tracks-aktuell med "Jag är en vampyr" fann dock inspirationen i sitt nederlag och ger oss några rader från sin nya singel "En ifrån miljonen, dig och döden"

Jag trodde det skulle vända / att det plötsligt skulle hända / att du skulle vända
Men jag var en ifrån / en ifrån / en ifrån dig, miljonen och döden


Markus Krunegård tillägger dock sedan "Eller, jag vet inte. Blev lite bögigt kanske?"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tänk... att han faktiskt fick två stycken "en miljon"... Två stycken! Inte så illa det heller... Eller har jag missförstått något?

/Flickan från Orsa

 
Musik bloggar