9.7.08

Jag vill också kolla på bob hund

En nästan obehaglig känsla infinner sig när jag tittar i tidningarnas nöjessidor. Känslan av att man skulle vart där. På bob hunds stora comeback-konsert på Roskilde. Det var en himla massa år sen sist. Men nu är hjältarna tillbaka.

På SVT:s blogg PSL rapporteras det om två nya låtar, Fantastiskt och Tinitus i hjärta. Och kolla hur snygg Tomas Öberg är i sin nya kollektion. Det här med vita handskar kanske är nya grejen i höst.

Men kungarna i bob hund gör några spelningar till i sommar. En på Popaganda i slutet av augusti. Då ska jag flytta, men jag hoppas kunna strukturera allt så jag hinner med en tur till Stockholm för att återuppleva dessa hjältar som färgat hela mitt liv. Oj oj nu blev det pretentiöst det här. Jag kan läsa något i taket…

(Bilden är en skärmdump från svd.se)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du ska följa med mig och Hank på Bob hund!

Cabinstreet sa...

Ja ni ska ju dit ja!
Om allt funkar med flyttdatum så kommer jag, som en skållad bäääver!

 
Musik bloggar