21.6.08

Ny avdelning

Det är ju lördag. Och då tänkte jag presentera en ny avdelning på Cabinstreet. Ja det är inget storartat, bara en ny länkavdelning. Kolla åt höger... "Band som bloggar" heter avdelningen. Någon som har ett bra tips på något band/artist som bloggar? Jag tänkte döpa avdelningen till "djur i hatt" först. Men jag struntade i det.

Dagens gnäll: För tunna väggar i ett av husen på Cabinstreet. Haddirajjan mitt i natten när man ska börja jobba vid sju. Jag haddirajjade igen i morse. Sjöng på toaletten. In jåår fäjs! Snart ska jag flytta. Pensionärsliv i hus-tvåa med egen gräsplätt och en lite rabatt. Ha!

3 kommentarer:

suchalonleysoul sa...

timos är faktiskt ganska rolig..

http://blogg.aftonbladet.se/22991

Cabinstreet sa...

Ja just det, den måste ju vara med! Tack.

Maria sa...

I löööv your swenglish - "in jåår fäjs"!

Puss!

 
Musik bloggar