24.9.08

Är detta slutet?

Jag hatar att inte vara först med att upptäcka nyheten.
Alla kanske vet det redan men; Kent ska släppa en box!

Så här står det på deras hemsida:
"Boxen innehåller tio cd-skivor som innehåller alla Kents album plus 26 olika bonusspår från åren 1991-2008. 15 av spåren är tidigare outgivna (inklusive live-versionen av "Håll ditt huvud högt" inspelad i Eskilstuna sommaren 2008) och totalt blir det 133 spår. Dessutom medföljer en 96-sidig bok med intervju av Jan Gradvall, privata bilder, turnéhistorik och låttexter. "

Ja det är bara att beställa och punga ut med 399:- med nöje! släpper Kent en box så måste man ha den, det är ju en självklarhet. Det blir ett perfekt paket som ligger och väntar på mig i brevlådan när jag är hemkommen från Frankriket.

Men en box med allt som dom gett ut? Hallå!? Är detta slutet eller? Varför skulle man annars satsa på en box med en massa extramaterial med privata bilder med mera med mera?

Ja va tror ni? Är Kenteran över nu?


Uppdatering:

Nu har jag beställt boxen. Nu är det bara att sitta och vänta vid brevlådan. Som en hund. Jag är såld.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fattar inte grejen... om man redan har alla skivor, köpa dom igen alltså? vafan liksom...

Cabinstreet sa...

Jo men allt är ju inslaget i en fin box! Och en bok, och massa bilder...
sen är det ju ett knippe extralåtar också.
Jag är köpt av Kent, haha!

Anonym sa...

halvtidssummering mannen, kent tänker inte lägga av, det tackar vi gudarna för!

 
Musik bloggar